Wandelexcursie: rondje Liauckemastate Sexbierum

IVN Natuurgids Minke Visser neemt je deze middag mee voor een wandeling rondom het gebied van de vroegere Liauckema State. Zij vertelt prachtige verhalen over de geschiedenis van de inmiddels uitgestorven familie Liauckema. Ook vertelt ze over het landschap en de natuur in dit bijzondere stukje Noordwest Fryslân op loopafstand van het Wad.

Aanvullende informatie: (Wandel)schoenen die lekker lopen zijn handig om aan te doen. Vanwege de meestal aanwezige wind is warme kleding ook aan te raden. Een verrekijker kan handig zijn, maar is niet noodzakelijk.

We verzamelen op parkeerplaats Liauckemaleane 2, 8855XJ Sexbierum (links naast de poort)

Foto: Liauckemastate nu en vroeger.

03 april 2024 - 14:00
Wanneer
woensdag 03 april 2024
14:00 tot 16:00
Waar
Liauckemastate
Liauckemaleane 2
8855XJ Sexbierum
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: Gratis voor IVN leden, niet leden betalen €3,00. Graag contant en gepast betalen.
  • Maximaal aantal deelnemers: 10
  • Aanmelden verplicht: Ja