Overig

Oproep vrijwilligers voor het maken van korte video’s

Geldrop 12 oktober 2023

Al een tijdje leeft het idee om onze werkgroepen niet alleen met tekst en foto’s op onze website te presenteren, maar ook met bewegend beeld.

Een video heeft als voordeel dat je kunt laten zien wat de werkgroepen in de praktijk doen, hoe ze hun doelen willen bereiken en kunt kennismaken met leden van de werkgroep. De video wordt een aanvulling op de informatie die al op de website staat.

Ben jij een enthousiaste filmer, heb je kennis van het schrijven van een script of ben je bekend met het monteren van video’s, meld je dan aan. Momenteel staat nog niets vast. Er is volop ruimte om nieuwe ideeën in te brengen.

Bij voldoende belangstelling, is het streven om in januari 2024 een begin te maken.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Martin Bronswijk ( martin@debronswijken.nl)  of José Rögels (rogelsjose@gmail.com)