Buurt vergroenen

Andere Mert – vrijwilligers gezocht

Geldrop 15 augustus 2023

Op 24 september staan we weer op de Andere Mert. De locatie is dit jaar opnieuw de Heggestraat (anders dan in de flyer vermeld staat). Samen met (de vrijwilligers van) de Zadenbibliotheek hebben we twee kramen.

We moeten de meeste voorbereidingen nog treffen maar we hebben wel wat ideeën. Opnieuw brengen we de zadenbibliotheek onder de aandacht, ook al is daar intussen veel belangstelling voor. We willen nu graag inheemse boeketten neerzetten en speciaal ook aandacht vragen voor inheemse planten door het uitdelen van locale inheemse zadenmengsels, dus zaden die hier geoogst zijn. We hopen dat het lukt onze ideeën ten uitvoer te brengen. Ook het tegelwippen willen we weer onder de aandacht brengen.

We kunnen we nog wel wat extra vrijwilligers gebruiken. Met genoeg medewerkers kunnen we elkaar afwisselen. Aanmelden kan bij Plonie de Baar ploniedebaar@gmail.com of evt. via ivngeldrop@gmail.com