Steun ons

Doe mee aan leuke natuuractiviteiten voor jong en oud in de buurt en word lid, of steun als donateur IVN Den Haag en omstreken. Als lid of donateur ontvang je per kwartaal ons afdelingsblad met daarin het excursieprogramma voor de komende maanden en allerlei interessante artikelen.

Leden
Als lid ontvangt je naast ons afdelingsblad, de digitale nieuwsbrief en het landelijke IVN-kwartaalblad ‘Mens en Natuur’. Ook kun je bijeenkomsten en andere activiteiten bijwonen, of de opleiding natuurgids volgen. Het lidmaatschap kost € 25,- per jaar.
Aanmelden als lid

Donateurs
Donateurs steunen de vereniging. Je leest in het afdelingsblad over cursussen en workshops en allerlei wetenswaardigheden over de natuur in en om Den Haag. Daarnaast ontvang je maandelijks de digitale nieuwsbrief. Als donateur betaal je
€ 18,- per jaar.
Je kunt je aanmelden als donateur door het formulier in te vullen en het hierboven genoemde bedrag te storten op naam van IVN Den Haag rekening
NL91 TRIO 0391 1745 68, onder vermelding van “Nieuwe donateur”.
Aanmelden als donateur

Periodieke schenking

Wanneer je IVN langdurig en structureel wilt steunen, is een periodieke schenking interessant voor jou én voor ons.
Neem voor meer informatie contact op via penningmeester@ivndenhaag.nl

Nalaten

Denk je erover om een legaat (vast geldbedrag) aan IVN na te laten? Of wil je IVN benoemen als erfgenaam? Met jouw steun laat je iets ontzettend waardevols achter.
Neem voor meer informatie contact op via penningmeester@ivndenhaag.nl