Opera Arend

De kracht van verbinding en verbeelding inzetten voor de Stem van de Natuur, bioferskaat en cultuur. Daarom werkt IVN de Wâlden samen met Stichting Opery, Programma Bioferskaat, Wâlden op ‘e kaart, Stichting MeM (Buitenpost) ea aan de Opera Arend en het randprogramma ‘Vleugelwijdte’. Dat bestaat uit drie onderdelen waar IVN de Wâlden actief in ondersteunt:

1. Mees: het natuur-kunsteducatieve product voor scholen en kinderen met hun (groot) ouders; inclusief het bouwen van een Arend nest🦅

2. Arend: de Opera avonden op 7 mei (repetitie), 10 (prémière), 11, 12, 19 en 20 mei 2024; ontvangst vanaf 19.30 door natuurgidsen van IVN de Wâlden, dan om 20.00 een informeel interview met een natuurkenner, vanaf 20.30-21.30 de Opera, en ter afsluiting van 21.30- 22.00 het gezelig napraten met de muzikanten en natuurkenners voor de liefhebbers.

3. Merel: op 3 juli gaan we bij Paviljoen MeM evalueren en vooruitblikken met alle betrokken en geinteresseerde organisaties.

Komt dat dus meemaken! Lokatie Paviljoen MeM te Buitenpost, Egypte 16A. Meer informatie, aanmelding en tickets bestellen loopt via de website van Arend

Vanaf 07 mei 2024 - 19:30
  • Kosten: Volg de nadere berichten