Struinen over onverharde paden en dijken

excursie van Brabants Landschap

Van te voren aanmelden door het FORMULIER hier onder in te vullen

Maximaal 20 deelnemers

Om te carpoolen verzamelen om 12.30 uur bij Prinsenhof, Hoofdstraat 43, Best
Start wandeling 13.30 uur Bezoekerscentrum De Keent, Zuijdenhoutstraat 2, Keent

Keent is een nieuw natuurgebied van 300 hectare dat vernoemd is naar de nabijgelegen buurtschap Keent. Het gebied ligt voor een belangrijk deel in de gemeente Oss en voor een klein deel in de gemeente Grave. Het natuurgebied bestaat uit delen van de Keentse Uiterwaard en de Lage Wijth, welke buiten de meander ligt. Het betreft een relatief hooggelegen gebied dat altijd voor landbouwdoeleinden gebruikt is, maar waarvan 400 ha een natuurbestemming heeft gekregen.
De wandeling gaat veelal over onverharde paden en dijken. Vaak ook over paadjes die zijn gemaakt door de Exmoorpony’s en Taurosrunderen in het natuurgebied. Stevig en waterdicht schoeisel is aan te raden bij slecht weer. Neem ook een verrekijker mee.
Na afloop wordt er koffie en thee aangeboden aan de deelnemers.

Meer gegevens staan helemaal onder aan deze pagina.

Per aanmeldingsformulier één naam invullen.
Iedere deelnemer ontvangt een bevestigingsmail.

De aanmelding wordt definitief als het verschuldigde bedrag is betaald op banknummer NL46 INGB 0003 2117 35 t.n.v. IVN Best o.v.v. Excursie 29 mei

Struinen over onverharde paden en dijken op 29 mei

Naam(Vereist)
IVN-lid(Vereist)
Vooraf betalen(Vereist)
Ik kom naar Prinsenhof(Vereist)
Toch verhinderd?
29 mei 2024 - 12:30
woensdag 29 mei 2024
12:30 tot 16:00
Bezoekerscentrum De Keent
Zuijdenhoutstraat 2
Keent
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: IVN-leden € 3,00 en niet-leden € 5,00. Kosten dienen vooraf overgemaakt te worden.
  • Aanmelden verplicht: Ja