Rondje Aarlesche Heide – Beleef-de-seizoenen / lentewandeling

Gidsen: Petra van Dorp en Henk van Kessel

Van te voren aanmelden door het AANMELDFORMULIER hier onder in te vullen

Met de beleef-de-seizoenen wandelingen nemen de gidsen u mee naar een specifiek gebied. In dit gebied wandelen we vier keer per jaar, een lente-, zomer-, herfst- en winter wandeling. In elk seizoen een nieuwe beleving.

De Aarlesche heide, ten zuiden van de snelweg A58, is een heide- en bos gebied. Gedurende de vier seizoenen gaan we ontdekken welke flora en fauna in de Aarlesche Heide te vinden is. Er liggen veel (rulle) zandpaden, dus er is kans zandbijen, wespen, de mierenleeuw, maar ook mieren te vinden. Verder besteden we ook aandacht aan de planten en vogels in dit gebied en in de herfst aan de paddenstoelen.

De af en toe rulle zandpaden maken de wandeling ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wil je de seizoenen beleven, wandel dan mee!

————————————————————–———

Per aanmeldingsformulier één naam invullen.
Iedere deelnemer ontvangt een bevestigingsmail.

Rondje Aarlesche Heide – lentewandeling op 7 april

Naam(Vereist)