De wolf – film en vragenspel

voor jeugd van 6 t/m 12 jaar

o.l.v. Jan Ackermans en Marjel van Dijk

Maximaal 15 kinderen, 10 volwassenen

DEZE ACTIVITEIT IS AFGELAST.

Sommige mensen zijn blij met de terugkomst van de wolf in Nederland en anderen zijn daar minder opgetogen over. Om je eigen mening te kunnen vormen, is het belangrijk dat je meer weet over de wolf ( hoe hij leeft en zich gedraagt en welke problemen de terugkeer van de wolf kunnen opleveren). IVN Best houdt daarom een bijeenkomst over “de wolf” voor de jeugd van 8 tot en met 12 jaar. We vertonen een film over de terugkeer van de wolf in Nederland, gevolgd door een vragenspel. Er valt een “wolvencertificaat” te verdienen! Verras uw kinderen of kleinkinderen en schrijf hen in voor deze bijeenkomst. Een mooie afsluiting van 2023.! Ouders, grootouders en andere begeleiders zijn ook van harte welkom.

Meer gegevens staan helemaal onder aan deze pagina.

Campus Westerwind
Lage Vleutweg 11