Maandelijks Landschapsbeheer (Natuurwerkdag)

Wil jij de natuur een handje meehelpen? Kom dan naar de maandelijkse natuurwerkdag van IVN Bergeijk-Eersel.
Er wordt meestal gewerkt op de hei (vaak achter het schietterrein in Luyksgestel), maar vanaf april gaat de groep aan de slag in de tuin van Natuurtuin ‘t Loo.

Iedere derde zaterdag van de maand vindt dit plaats.
In principe wordt gewerkt van 9.30 uur tot 12.00 uur. Als de deelnemers langer willen doorwerken kan dat natuurlijk. Neem dan wel zelf een lunchpakketje mee. Alle vrijwilligers krijgen koffie en thee. Voor gereedschap wordt ook gezorgd.

Wil jij meedoen?
Wil jij meewerken en een bijdrage leveren aan onze natuur? Meld je aan bij Ed Bos, e-mailadres: ed.bos1959@gmail.com of via telefoonnummer 06-43722960. Je bent van harte welkom.
Ook als je maar één keer kunt, of als je eens wilt komen kijken, ben je van harte welkom.
Je krijgt altijd een bevestiging van Ed en daarin staat de precieze locatie, want die kan wisselen.

Deze natuurwerkdag is één van de vele activiteiten die georganiseerd worden door IVN Bergeijk-Eersel. Kijk voor meer info op www.ivn.nl/be

18 mei 2024 - 09:30
zaterdag 18 mei 2024