Lezing en fotopresentatie over libellen

Wat zijn het toch mooie insecten: libellen en juffers. Niet voor niets is het de passie van Alex Davidse: libellenfotografie.

Op woensdagavond 29 mei brengt natuur- en macrofotograaf Alex Davidse een bezoek aan IVN Bergeijk-Eersel. In de Wingerd geeft hij een lezing over één van zijn grootste passies. Tijdens deze avond neemt Alex je mee langs een grote selectie van zijn eigen foto’s. Hierbij kan hij je alles vertellen over het leven, overeenkomsten en verschillen van de libellen en juffers in Nederland. Uiteraard geeft hij ook de beste tips en tricks om zelf aan de slag te gaan met fotograferen.

Informatief en gezellig
Het wordt een informatieve, maar vooral ook een gezellige avond voor alle (hobby)fotografen en natuurliefhebbers. Na de lezing is er genoeg ruimte om vragen te stellen en samen met Alex te praten over (natuur)fotografie. Wil je vooraf al een klein voorproefje op het werk van Alex bekijken? Kijk dan op zijn Instagrampagina Alex_mol_nature_photography.

Op pad met Alex
Het blijft niet bij deze lezing en presentatie. Voor de liefhebbers is er nog een excursie gepland op zaterdag 15 juni, waarbij Alex je meeneemt in het Weerterbos. Kijk voor meer info op onze website.

Datum:                             Woensdag 29 mei 2024
Aanvang:                          20.00 uur
Locatie:                            Ontmoetingscentrum De Wingerd in Natuurtuin ’t Loo, Terlostraat 4, Bergeijk
Kosten:                             Voor IVN-leden gratis. Niet IVN-leden betalen € 5