IVN Stadsvergroeners

IVN Stadsvergroeners bestaat uit een groep enthousiaste jongvolwasssenen van gemiddeld 18-30 jaar die zich vrijwillig inzetten voor het behoud en verbetering van stadsnatuur (waaronder de Tiny Forests) in Zuid-Holland. Het kernteam organiseert regelmatig activiteiten in en om de Tiny Forests of andere stadsnatuur. De steeds groter wordende “zwerm” van jongvolwassenen rond het kernteam stropen de mouwen op en helpen op bij de activiteiten met snoeien, bomen (ver)planten en andere leuke klussen. Samen aan de slag voor natuur in de buurt!

jongerenteam_nov_2021_6_0

IVN Stadsvergroeners zoekt kernteamleden!

De IVN Stadsvergroeners organiseren natuurklussen en workshops in de (stads)natuur, voor en door jonge mensen in Zuid-Holland. We zijn op zoek naar drie nieuwe leden die ons komen helpen. Wil jij op een praktische manier bijdragen aan de natuur en ben je tussen de 18 en 30 jaar? Ben je vanaf mei voor ten minste 6 maanden 2 á 3 uur per week beschikbaar? Meld je dan aan voor 15 mei het kernteam!