Lezing: Bosbaden met boswachter Frans

Boswachter Frans

Frans Kapteijns kwam een paar jaar geleden in aanraking met ‘shinrin-yoku’, de Japanse benaming voor ‘baden in het bos’.

Frans: “Je dompelt je als het ware onder in het bos door rustig tussen de bomen en het groen te wandelen. Op die manier kun je alles om je heen heel bewust in je opnemen. Je gebruikt met aandacht al je zintuigen. Je kijkt, luistert, hoort, voelt en ruikt beter.”

De presentatie van boswachter Frans duurt 1,5 uur (incl. kleine pauze). Entree is gratis, aanmelden verplichtMeer info en aanmelden.

Boswachter frans 07 mei 2024 - 10:30
Wanneer
dinsdag 07 mei 2024
10:30 tot 12:00
  • Kosten: Gratis
  • Aanmelden verplicht: Nee

Werkgroep Lezingen

Den Bosch
De werkgroep Lezingen organiseert lezingen over de natuur. De lezingen worden gehouden in de Brede Bossche School Nieuw Zuid. Een overzicht van geplande lezingen vind je hier. Contactadres: lezingen@ivn-s-hertogenbosch.nl. De  toegang is gratis voor IVN-leden, van de overige bezoekers wordt een vrijwillige bijdrage van 2,50 euro gevraagd.