Word lid van IVN Rotterdam eo

Leden

Het lidmaatschap kost minimaal € 25,- per jaar. Het meerbedrag boven de € 25 komt ten goede aan onze afdeling, als je tenminste aangeeft bij de afdeling Rotterdam en omstreken te willen horen. Het werkgebied van de afdeling omvat de gemeenten Rotterdam, Maassluis, Vlaardingen, Schiedam, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, Albrandswaard.
Aanmelden als lid kan via de landelijke website https://www.ivn.nl/word-lid

Als lid
– ontvang je het landelijke IVN-kwartaalblad ‘Mens en Natuur’;
– krijg je 10% korting op de landelijke IVN webwinkel;

ontvang je het afdelingsblad Klimop, 3 keer per jaar;
– woon je bijeenkomsten en IVN-activiteiten gratis of tegen gereduceerd tarief bij;
– neem je tegen gereduceerd tarief deel aan curssussen door IVN gegeven;
– kan je de Natuurgidsenopleiding volgen;

– kan je meegaan met de maandelijkse ledenwandeling [met link hierachter] van ong. 12 km.
– krijg je als actief lid gratis bijscholingscursussen aangeboden;
– krijg je 10% korting op de artikelen in de IVN webshop (met uitzondering van boeken);
– ontvang je per email de maandelijks verschijnende Nieuwsbrief van afdeling Rotterdam en omstreken, met nieuws over onze activiteiten, tips voor cursussen en wetenswaardigheden over de natuur in onze omgeving.

Klimop

Is een huisgenoot al lid van IVN? Dan kun je tegen het gereduceerde tarief van € 12 per jaar ‘huisgenootlid’ worden. Een huisgenootlid heeft alle rechten van een ‘gewoon’ lid, maar ontvangt niet het landelijke kwartaalblad ‘Mens en Natuur’ en ook Klimop niet.
Aanmelden als huisgenootlid via de link https://doemee.ivn.nl/word-huisgenootlid

Donateurs en giften

Donateurs steunen onze activiteiten financieel en worden geïnformeerd daarover.
Als donateur betaal je minimaal € 13 per jaar.
Aanmelden als donateur doe je via email ivnrotterdam@gmail.com.

Eennmalige giften zijn welkom, op bankrekeningnummer NL80 INGB 0001 0188 26 ten name van IVN Rotterdam e.o. onder vermelding van ’eenmalige gift’.

Wijziging gegevens
Voor wijziging van je persoonijke lidmaatschapsgegevens (adres, tel.nr., bankrekening, bedrag) en vragen kan je contact opnemen met de landelijke servicedesk van IVN, bereikbaar tijdens kantooruren via 020-6228115. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@ivn.nl.

ANBI
De vereniging IVN Rotterdam en omstreken heeft de status van ANBI – algemeen nut beogende instelling. Hierdoor kan de gever onder bepaalde voorwaarden genieten van een belastingvoordeel.