IVN-Bijentuin

De IVN-Bijentuin ligt in een bos midden in Nunspeet aan de Zandenboslaan 1, langs de Eperweg. De IVN-Imkershoeve is de plek van zowel de Bijenvereniging, het IVN NW-Veluwe als de tuinwerkgroep samen.

De vrijwilligers van de tuin houden een blog bij op www.natuurtuin.blogspot.com.

U kunt elke dag in de tuin kijken van zonsopgang tot zonsondergang.
Van februari t/m november zijn de mensen van de tuinwerkgroep er op maandagmorgen van half 10 tot 12 uur en woensdagmiddag van half 2 tot 4 uur. Op maandag wordt er gewerkt, op woensdag is er ook tijd voor thee en uitleg.

Voor grotere groepen bestaat de mogelijkheid van een diapresentatie over bijen, toegelicht door een imker, op afspraak.

Als u graag een rondleiding, met een deskundige wilt, buiten de tijd dat we aanwezig zijn, kunt u contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer of mailadres. Dat geldt ook voor vragen of opmerkingen over de natuur.

Schoolklassen zijn ook HARTELIJK WELKOM.

Bestuur
De Bijennatuurtuin wordt bestuurd door het IVN NW-Veluwe, de Bijenvereniging en de tuinwerkgroep samen.

(T) 0341 25 71 66
(E) ju.jong@planet.nl