Strandexcursie Wijk aan Zee

Strandwandeling met gids

Ga op zondag 28 april mee op excursie met een IVN natuurgids over het strand van Wijk aan Zee.

Nog heel even en het strandseizoen is in volle gang. Maar voordat iedereen weer op het warme zand ligt te zonnebaden gaan wij het strand over. In ongeveer 1,5 uur gaan wij samen ontdekken wat voor processen er op het strand zijn en welke bijzondere dieren er leven.

Weet je bijvoorbeeld dat er hier ook haaitjes zwemmen? En hoe wij dat weten? Of wat de witte bollen zijn die over het strand heen rollen?

Wandel mee ontdek de geheimen van de Noordzee.

Wanneer: zondag 28 april 2024, 13 uur tot ca. 14.30 uur
Waar: Verzamelpunt voor Beachclub Sunsea te Wijk aan Zee (vanaf de hoofdstrandopgang linksaf).
Tip: draag gepaste kleding, aan het strand kan in deze tijd van het jaar nog fris zijn.
Let op: de excursie gaat over onverharde paden en door deels mul zand. Hierdoor is het niet geschikt voor kinderwagens of rolstoelen.

Voor aanmelden Klik hier

Strandwandeling

Strandwandelexcursie “Is het strand meer dan een bak zand?”. 28 april 2024 - 13:00
zondag 28 april 2024