Lees De Natuurgids

Heerlen 9 augustus 2023

De Stichting De Natuurgids geeft 8x per jaar het tijdschrift DE NATUURGIDS uit. Wij willen een breed publiek in Limburg en daarbuiten kennis laten maken met de rijke wereld van Natuur, Milieu en Heem in Limburg.
De gevarieerde items, aangekleed met prachtige foto’s worden geschreven door enthousiaste vrijwilligers. Daarnaast publiceren wij in elk nummer duidelijk beschreven wandelingen met routekaartjes, altijd een korte (tot 10 km) en een lange (tot ca. 18 km)  om lezers op een gemakkelijke en aangename manier kennis te laten maken met de rijke natuur en het prachtige landschap van Limburg en de grensregio’s. Bij deze wandelingen wordt ook beschreven over al het moois wat men onderweg tegenkomt.

Ondanks dat het een aparte stichting is die dit mooie en boeiende blad uitgeeft is het wel sterk verbonden met het IVN in Limburg.

Een abonnement op De Natuurgids bedraagt vanaf 1-1-2024 € 22,00, nu is dat nog € 19,00. Door de flink gestegen kosten moeten de prijzen helaas worden verhoogd.

Een goed alternatief is om lid te worden van onze afdeling dan bedraagt het abonnement slechts € 20,00 per 1-1-2024, nu nog € 17,00.

Maak kennis met dit fraaie blad, klik op de groene button om naar hun website te gaan voor meer informatie.

De Natuurgids