Wie kijkt er met zijn oren en vliegt met zijn vingers?

Vanavond gaan we er een spannende en leerzame avond voor de jeugd (8-12 jaar) van maken. We maken kennis met de vleermuis.

Zowel binnen als buiten leer je op een speelse manier veel leuke dingen over dit fladderende beestje. We lezen een verhaal voor over de vleermuis. Verder vertellen we wat ze eten, hoe vinden ze hun weg, waar wonen ze en nog veel meer. Ook gaan we buiten kijken of we echte vleermuizen kunnen zien vliegen. Zorg daarom wel aan passende kleding en schoenen.

Aan deze avond zijn geen kosten verbonden, een vrijwillige bijdrage is natuurlijk altijd welkom. Er mogen ook ouders/begeleiders meekomen.

Deze activiteit organiseren we samen met SCHUNCK, ook de aanmelding gaat via hun. Klik voor meer informatie op onderstaande button of meld je meteen aan.

SCHUNCK informatie

19 april 2024 - 19:00