Vroege wandeling met ontbijt

Wandelen met een gids op de Brabantse Wal

Een familiewandeling bij zonsopgang met aansluitend een natuurontbijt in bezoekerscentrum de Kraaijenberg.

Op 10 september organiseert IVN Groene Zoom een vroege wandeling voor de hele familie, met aansluitend een ontbijt in bezoekerscentrum De Kraaijenberg.
De wandeling zal gaan langs de Kraaijenberg, Hildernisse en het Markiezaat.
Bij terugkomst op de Kraaijenberg wacht de wandelaars een lekker ontbijt.

Deelname aan de wandeling is gratis.
Voor kinderen en leden van IVN Groene Zoom is het ontbijt gratis. Niet-leden betalen een bijdrage van €2,00. Voor het ontbijt is vooraf aanmelden verplicht; gebruik het formulier onderaan deze pagina.

De wandeling

Eerst genieten van de natuur na zonsopgang tijdens een natuurwandeling met uitzicht over het Markiezaatsmeer en de steilrand van de Brabantse Wal. De wandeling eindigt bij de Kraaijenberg, waar een natuurontbijt gereed zal staan.
We laten ons tijdens de wandeling verrassen door het vele moois aan flora en fauna dat de Brabantse Wal laat zien op een vroege septemberochtend. Een gebied met veel vogels en bijzondere planten.

Brabantse Wal Markiezaat Kraaijenberg

Vroege wandeling met ontbijt