Best-Kort-voorjaarswandeling

Begeleiding: Cor Karsemakers en Els Maris

Van te voren aanmelden door het AANMELDFORMULIER hier onder in te vullen

Deze wandeling is vooral bedoeld voor mensen die liever niet alleen wandelen en/of die graag wandelen onder begeleiding. Het tempo ligt niet hoog en de wandeling voert over goed begaanbare paden. De afstand van elke wandeling is ongeveer 3 kilometer en wordt in 1,5 uur afgelegd, met zo mogelijk een rustmoment onderweg.

Ieder seizoen begint de Best-Kort-wandeling vanuit een andere startplaats. Dit zijn: BestZOO, ’t Boshuys en Herberg De Vrolijke Jager, zodat u in de loop der jaren steeds in een ander seizoen in een bepaald gebied loopt.

Na afloop van elke wandeling wordt er iets gedronken met elkaar, maar dat is niet verplicht.

Dat bewegen goed is voor iedereen, is inmiddels algemeen bekend. Dat natuur helend werkt, is bewezen. En om dat in gezelschap van anderen te doen, is gewoon gezellig. Probeer een keertje mee te lopen, u bent van harte welkom! Vormt het vervoer naar deze vertrekpunten een obstakel om mee te gaan, dan kunt u daarover contact opnemen met Els Maris: telefoon 06-30194631; e-mail: elsfrijtersmaris@gmail.com.

Meer gegevens staan helemaal onder aan deze pagina.

————————————————————–———

Per aanmeldingsformulier één naam invullen.
Iedere deelnemer ontvangt een bevestigingsmail.

Best-Kort-voorjaarswandeling op 18 april

Naam(Vereist)