Wilde Plantentuin Natuurtuin ‘t Loo

Natuurtuin ‘t Loo heeft een wilde plantentuin met veel biodiversiteit, waarin elke natuurliefhebber zijn hart kan ophalen.
Elke donderdagmorgen wordt er in de tuin gewerkt door een groep enthousiaste vrijwilligers.
Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd voor een kopje koffie met wat lekkers.

In de Natuurtuin staat het ontmoetingscentrum De Wingerd. Het is het clubhuis van Natuurtuin ‘t Loo, de vereniging die bestaat uit drie verenigingen:
– Het IVN Bergeijk-Eersel,
– VELT en
– de bijenvereniging.

We kunnen in de Wingerd elkaar ontmoeten en van elkaar leren.

We nodigen iedereen van harte uit om te komen genieten van de wilde plantentuin, maar ook de moestuin en de bijenhal zijn de moeite waard.
Misschien wil je ook vrijwilliger worden en meewerken in de tuin.
Interesse of behoefte aan meer informatie? Neem contact op met Kees Beljaars: k.beljaars@onsbrabantnet.nl of kijk op Natuurtuin ‘t Loo

Graag tot ziens!