Wandeling in het Flevopark

Het Flevopark ligt in Amsterdam-Oost. Het is een bijzonder park waar je veel soorten bomen, planten en dieren kunt vinden, een diversiteit aan natuur. Samen met Gert gaan we ontdekken hoe de natuur uitbundig bloeit in de zomer. Als je samen de natuur in gaat, leer en beleef je meer.

We verzamelen bij parkingang van het Flevoparkbad (eindhalte tram 3 en 14).

Gids: Gert Snoei 020 4922366
Alleen op excursiedag kun je Gert mobiel bereiken op: 06 10683729
Verplicht aanmelden via email: gertsnoei@hetnet.nl

Kosten: een vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld. Hiervoor kun je onderstaande QR-code scannen (of op klikken en dan ”openen” kiezen op je mobiele telefoon) om een bedrag over te maken naar de bankrekening van IVN Amsterdam:

Vrijwillige bijdrage voor excursie .png

Hier vind je de link naar een film ‘trap’ in het Flevopark. Dat is een camera die in het Flevopark hangt en die gaat lopen, zodra er iets bewegends voor de camera komt. Laat je verrassen door de dieren die erop zijn vastgelegd.

Waar
Flevopark