Kom ook naar de ALV van IVN Amsterdam!

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van IVN Amsterdam kun je twee mini natuurworkshops volgen: ‘eten uit de natuur’ en ‘bodemleven’, Ook is er een workshop waarbij je elkaar beter leert kennen en kunt meepraten en meedoen met ander leden uit onze vereniging. Ook spelen we de Amsterdamse natuur Pub Quiz bij de borrel.

De ALV vindt plaats in de heerlijke stadse oase van Stadsboerderij Osdorp ontdekken en natuurlijk zijn er op de Stadsboerderij leuke buiten plantjes te koop bij Antonio.

Het Programma

Vanaf 13:45 uur inloop met koffie en thee

14:00 uur Opening van de vergadering

Korte presentatie van het afgelopen jaar 2022 door Jacky Wetzels (Voorzitter). Wat waren de meest leuke natuurmomenten van 2022! Gevolgd door het officiële deel van de Algemene Leden Vergadering.

14:45 – 15:00 uur Pauze

15:00 – 16:00 uur  3 mini natuurexcursie en workshop rondes

Iedereen kan meedoen aan 3 mini natuurexcursies van elk 20 minuten, de indeling gebeurt ter plekke en na 20 minuten wissel je om. Zo kun je aan alle sessie meedoen.

1. Mini Natuurexcursie Eten uit de natuur (20 minuten)

Op pad met Katja vind je altijd wel wat lekkers, dat gewoon in onze stad groeit (Katja Sienknecht).

2. Mini Natuurexcursie Bodemdiertjes ontdekken (20 minuten)

Lekker wroeten in de aarde en met een loepje ontdekken wat er zoal leeft in de bodem van de moestuin van Stadsboerderij Osdorp (Arend Wakker)

3. Praat en denk mee over IVN Amsterdam: samen maken we onze vereniging (20  minuten)

Praat mee over IVN, deel je natuur plannen, of laat je inspireren door de natuurplannen en kennis van andere leden. (Ramona Falkenreck)