Partners

Het IVN Jongeren Adviesbureau werkt samen met diverse partners. Dankzij en met onze partners kunnen wij nog beter ons werk doen en opdrachtgevers relevante adviezen aandragen. Zo worden onze kennis en vaardigheden getraind door (lokale) adviseurs van het internationale advies- en ingenieursbureau Tauw en het wereldwijde ingenieursbureau MWH, nu onderdeel van Stantec. Ook kunnen wij door de samenwerking met de Stichting Technasia met meerdere Jongeren Adviesbureaus werken aan maatschappelijk relevante onderwerpen en deze ook op de kaart zetten.

Vaste Partners

Tauw, logo

Tauw is een Europees advies- en ingenieursbureau met een sterke positie in milieuadvies en de duurzame ontwikkeling van de leefomgeving. Tauw wil bijdragen aan een duurzame omgeving samen met haar klanten. Tauw gelooft dat de kwaliteit van het milieu en de leefomgeving altijd beter kan en ondersteunt daarom met zijn gedreven experts het IVN Jongeren Adviesbureau. De adviseurs van Tauw ondersteunen het IVN Jongeren Adviesbureau door het delen van inhoudelijke kennis. Tevens geven ze jongeren relevante tips omtrent het werken als adviseur.

Logo Stantec

MWH, nu onderdeel van Stantec, is een wereldwijd ingenieurs- en adviesbureau met 22000 ingenieurs en consultants verdeeld over 400 locaties op zes continenten. In Nederland is MWH actief op de vakgebieden milieu, veiligheid, bodem, compliance, assetmanagement en infrastructuur, in de publieke en private sector. Het IVN Jongeren Adviesbureau wordt in de regio’s Arnhem en Delft, door MWH ondersteund met inhoudelijke kennis en relevante tips over werken als adviseur.

Technasium, logo

Scholen met het predicaat technasium zijn aangesloten bij de Stichting Technasium. De stichting ontwikkelt het [T]-onderwijs, schoolt docenten en bewaakt de kwaliteit. Het technasium is een landelijk ontwikkelde formule voor bèta-onderwijs op havo en vwo, die bestaat sinds 2004. Centraal hierbinnen staat het vak Onderzoek & Ontwerpen (O&O), waarbij leerlingen in teamverband projectmatig werken aan actuele bèta technische opdrachten uit de praktijk. Er wordt ingezet op een structurele samenwerking die verder gaat dan het opzetten van ad hoc projecten. Met elkaar bouwen zij aan een netwerk van opdrachtgevers die de out-of-the -box oplossingen van jongeren van belang vindt. Door meerjarig samen te werken, werken we samen aan thema’s die ons allen aangaan. Daarom kijkt IVN in de samenwerking met de technasia ook verder dan de O&O opdrachten alleen. IVN werkt samen met technasium scholen in het hele land.

Bron: Stichting Technasium

Meer informatie over de samenwerking tussen technasia en IVN vind je in het onderstaande interview.

Jongeren Adviesbureau in technasium magazine

Jouw bedrijf ook op deze pagina?

Het IVN Jongeren Adviesbureau heeft al meer dan 100 adviesopdrachten succesvol afgerond voor diverse partijen. Wil je ook een bijdrage leveren aan het succes van deze opdrachten en je kennis en expertise delen met jongeren? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.