Save the date: 28 september ontmoetingsdag voor IVN-leden uit de provincie Utrecht

Utrecht 8 april 2024

Lijkt het je leuk om IVN-leden te ontmoeten van andere afdelingen en kennis te maken met hun activiteiten? Dat kan op de jaarlijkse ontmoetingsdag voor IVN-vrijwilligers uit de provincie Utrecht op zaterdag 28 september 2024. Een dag om elkaar te leren kennen, inspiratie op te doen en van elkaar te leren. Zet je de datum vast in je agenda?

De ochtend staat in het teken van uitwisseling tussen bestuursleden over afdelingsthema’s en uitdagingen. In de middag organiseren afdelingen en het regioteam natuuractiviteiten. Een mooi moment om te genieten van elkaars kennis en creativiteit. Zo kon je vorig jaar bomen determineren, kennis maken met de Groene GGZ, Heuvelrugtuinen en Geopark, fotograferen en tekenen, bomen determineren en mee met een beleeftocht.  We sluiten af met een borrel om gezellig na te kletsen. Het wordt vast weer een supergezellige en inspirerende dag!

Wil jij een workshop organiseren?

Superleuk als jullie als afdeling een workshop willen organiseren! De workshops vinden plaats in de buitenlucht, duren een uur en worden in twee rondes gegeven. Je geeft de workshop dus twee keer. Of het nu een planten- of dierenworkshop is, iets creatiefs, iets over het landschap, iets met voedsel of beleven: we vinden het juist leuk als er een gevarieerd programma is met workshops vanuit alle afdelingen! Voor nieuwe natuurgidsen ook een mooie kans om ervaring op te doen en vlieguren te maken!

Doe je mee? Stuur Maurits dan een mail met:

• naam van de workshop
  • korte tekst met een omschrijving van de workshop
  • maximaal aantal deelnemers
  • overige bijzonderheden

Ook horen we graag van je als je mee wil doen met het organiseren van deze dag!