Winterfeest op stadsboerderij Balijhoeve

25 februari 2024 – Het was bijna een lentedag, maar toch werd op Stadsboerderij de Balijhoeve een Winterfeest georganiseerd. En met succes!

Heel veel (groot)ouders met kinderen bezochten het feest. In totaal zijn er ongeveer 900 bezoekers geweest.
Kinderen lieten zich schminken, hengelden naar visjes, wierpen plaatjes omver, zaagden boomstammen en roosterden marshmellows. Iedereen had veel plezier!

Ook IVN was van de partij. Samen met de Vogel- en Natuurvereniging konden kinderen stevige nestkastjes timmeren gemaakt van pallets. Deze nestkastjes zijn door Ipse de bruggen op maat gezaagd. Vogelvoer werd er gemaakt van dennenappels met pindakaas en takjes met vetbollen.

We kregen een kist met heerlijke appels van Groenteboer de Goudreinet uit winkelcentrum Rokkeveen, die we mochten uitdelen. Die waren in korte tijd op.

Een geslaagde middag, dankzij een goede samenwerking tussen de Stadsboerderij en de natuurverenigingen.

Voor herhaling vatbaar!