Overig

Lustrum viering op de Hoge Veluwe

Zoetermeer 21 juni 2023
IVN Zoetermeer bestaat dit jaar 45 jaar. Goede gewoonte is om elk lustrum te vieren op een mooie locatie voor alle leden die dat willen.
Dit jaar zijn wij op zaterdag 10 juni met 26 leden in een bus afgereisd naar De Hoge Veluwe: oud-voorzitter Arjen en zijn vrouw Petra wonen sinds een aantal jaren in het oosten en zijn vrijwilligers van het Nationaal Park. Zij hebben de groep uit Zoetermeer een dag meegenomen voor een leuk en goed verzorgd programma. Het werd een dag vol gezellige ontmoetingen en een kijkje in de natuur en cultuur van het park.

IVN Zoetermeer heeft een kleine actieve groep en blijft ook de komende tijd bezig om de Zoetermeerders te betrekken bij de natuur die vaak tot ieders verrassing ruimschoots voorhanden is in deze groene stad in het Groene Hart.