Vogelexcursie De Groene Jonker

Zin om vogels te spotten in een mooi natuurgebied naast de Nieuwkoopse Plassen? Loop dan met ons mee door De Groene Jonker. Dit pareltje is het hele jaar door een eldorado voor vogels. In de lente zijn er vooral veel watervogels, weidevogels en rietvogels te bewonderen.

De excursie start om 10.00 uur op parkeerterrein De Roerdomp onderaan de Hogedijk in Zevenhoven (in de buurt van nr. 10) en duurt 2.5-3 uur. Het pad kan drassig zijn, dus trek waterdichte wandelschoenen of laarzen aan. Heb je een verrekijker, neem die dan vooral mee.

De excursie is toegankelijk voor volwassenen en kinderen vanaf 16 jaar; honden zijn niet toegestaan in het natuurgebied.

🌾 Deelname is gratis. Aan het eind gaan we “met de pet rond” voor een vrijwillige contante bijdrage ter ondersteuning van onze natuuractiviteiten.

Waar
Parkeerterrein De Roerdomp