Lezing over Broedvogeltellingen

Léon van Balkom is sinds 2019 coördinator van de Vogelwerkgroep van IVN ‘s-Hertogenbosch en is actief betrokken bij diverse tellingen die worden uitgevoerd in de regio. De Vogelwerkgroep is vier jaar geleden begonnen met broedvogeltellingen in diverse gebieden in de regio. Alhoewel het nog te vroeg is om trends waar te nemen, zijn er voldoende gegevens verzameld om alvast een inkijkje te geven wat er zoal aan vogels te is zijn in deze regio. Er wordt ingezoomd op de gebieden waar is geteld, uitgelegd hoe geteld wordt en de telresultaten worden besproken.

eend_met_jongen IVN Den Bosch
Waar
Grote zaal BBS Nieuw-Zuid
Jac. Van Looystraat 5
5216 SB 's-Hertogenbosch
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: Gratis
  • Aanmelden verplicht: Nee

Werkgroep Lezingen

Den Bosch
De werkgroep Lezingen organiseert lezingen over de natuur. De lezingen worden gehouden in de Brede Bossche School Nieuw Zuid. Een overzicht van geplande lezingen vind je hier. Contactadres: lezingen@ivn-s-hertogenbosch.nl. De  toegang is gratis voor IVN-leden, van de overige bezoekers wordt een vrijwillige bijdrage van 2,50 euro gevraagd.