Bestuur

Het bestuur van de afdeling IVN Zoetermeer bestaat uit de leden Rob Schouten, Sinie de Jonge en Elvira Koolstra. Zij zijn actief om ervoor te zorgen dat de afdeling reilt en zeilt en zich houdt aan de regels van de landelijke vereniging. Ook zorgen zij er voor dat de afdeling geregeld bij elkaar komt, voor formele zaken maar zeker ook zodat activiteiten door de verschillende leden en natuurgidsen goed afgestemd worden en deze goed en tijdig te laten publiceren. De secretaris/penningmeester zorgt o.a. voor subsidie aanvragen, de jaarplannen en -verslagen en natuurlijk de financiën. Om IVN Zoetermeer te vertegenwoordigen in verschillende overleggen binnen de gemeente, fungeert Henk Lubberding als voorzitter van de afdeling.

IVN Zoetermeer kun je benaderen via: