Nieuwe secretaris (m/v) gezocht

Heerlen 7 september 2022

Onze huidige secretaris, Jenny van Houdt, heeft te kennen gegeven dat ze aan het eind van dit jaar het tijd vind worden om het stokje over te dragen aan een ander.

Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe secretaris (m/v) om ons bestuur te komen helpen. We zoeken iemand met hart voor de natuur en enige computervaardigheden.

De voornaamste werkzaamheden bestaan uit:

– maken en versturen van verslagen van bestuursvergaderingen en algemene ledenvergaderingen

– maken en versturen van het jaarverslag

– versturen van de (digitale) afdelingsnieuwsbrief en andere relevante berichten aan alle leden van de afdeling

– bijhouden van de ledenadministratie ism het landelijke secretariaat (in Precurios)

Verder woon je natuurlijk de bestuurs-en ledenvergaderingen bij en maak je onderdeel uit van het afdelingsbestuur. Binnen het bestuur ondersteunen we elkaar onderling met de voorkomende opgaven.

Denk je dat dit misschien iets voor jou is maak dan vrijblijvend een afspraak met ons om het samen te bespreken.