Challenge: maak je tuin bij vriendelijk in 60 dagen

Doe in maart en april mee aan de challenge ‘maak je tuin bij vriendelijk in 60 dagen’ van de Bijenstichting!

Het voorjaar is de beste tijd om van jouw tuin een bijenparadijs te maken. De Bijenstichting helpt je hier graag mee. Meedoen aan de challenge is leuk en gezellig en het vergroot de kans dat jouw tuin écht bijvriendelijk wordt en blijft. Dit is een voorbeeld van jij blij, bij blij!

De challenge start officieel op 1 maart (je kunt ook in de loop van de maand maart nog instappen) en eindigt op 30 april.

Je krijgt toegang tot diverse online cursussen over de onderwerpen:

• Algemene informatie over bijen
  • Voedselplanten voor bijen
  • Nestelgelegenheid voor bijen
  • Tuintips

Naast online cursussen, quizzen en opdrachten ontvang je ongeveer twee keer per week een supportmail. Je kunt  elke dag vragen stellen in de bijbehorende online community en in contact komen met andere deelnemers. In de maand april geeft de Bijenstichting ook een webinar waarin je al je vragen kunt stellen.

Voor meer informatie zie website van de Bijenstichting

• Kosten: 65 euro (voor de hele reeks)
  • Aanmelden verplicht: Ja