Voor IVN’ers

Waarvoor kun je als IVN-er terecht bij IVN Utrecht?

IVN Utrecht is er voor jou als vrijwilliger in drie verschillende vormen.

Uitwisselingsbijeenkomsten, scholing en workshops

IVN Utrecht verzorgt jaarlijks een scholings- en opleidingsprogramma voor IVN vrijwilligers uit de provincie Utrecht. In het scholingsprogramma bieden we bijscholing op actuele kennis en vaardigheden voor de verschillende doelgroepen zoals kinderen, volwassenen en ouderen. Ook wordt er ingespeeld op vragen en behoeftes vanuit de afdelingen. Daarnaast worden er ook uitwisselingsbijeenkomsten georganiseerd rondom inhoudelijke thema’s. Ben je er de volgende keer ook bij? Klik hier voor de agenda.

Middelen

We beschikken over een database met factsheets, handouts en handige middelen die afdelingen kunnen gebruiken. Hieronder vallen zowel middelen die praktisch zijn voor de organisatie van activiteiten, zoals pers en communicatie tools of gidsvaardigheden, maar ook middelen die ingaan op de inhoud. Alle middelen zijn verzameld in de IVN Utrecht groep op Ons IVN

Advies en persoonlijk contact

Heb je als IVN’er vragen over vrijwilligersbeleid, heb je bepaalde scholingswensen of wil je graag eens sparren of advies over het opzetten van nieuwe activiteiten? Neem contact op met de vrijwilligersconsulent Charlotte Robben. Voor meer algemene vragen kan je mailen naar info@ivn.nl.

Blijf op de hoogte

Op de hoogte blijven van activiteiten, bijeenkomsten en nieuwtjes uit de regio? Meld je aan voor de Maandflits, de regionale nieuwsbrief van IVN regio Utrecht.

Heb je nog geen Ons IVN account? Klik hier om gratis een account aan te vragen en meld je aan bij de groep voor IVN-ers uit de provincie Utrecht.