Marker wadden Overig

Jaarverslag 2023 en jaarplan 2024

Leeuwarden e.o. 5 april 2024

In het jaar 2023 konden onze leden weer onbeperkt bij elkaar komen voor iets meer dan 55 activiteiten die onze afdeling organiseerde. In totaal waren er iets meer dan 1000 deelnemers. Daar zijn we trots op!

Nadat in 2021 en 2022 er weinig georganiseerd kon worden door corona werden de coronamaatregelen in 2022 langzaam versoepeld.

Het jaarverslag biedt een gedetailleerd overzicht van de activiteiten, projecten en initiatieven die IVN Leeuwarden in het afgelopen jaar heeft ondernomen. Het getuigt van de toewijding en passie van onze leden en vrijwilligers. Die hebben zich onvermoeibaar ingezet om de natuur dichter bij de mensen te brengen. Ook hebben ze mensen bewust gemaakt van het belang van een duurzame leefomgeving.

Lees het jaarverslag 2023

Voor het eerst is er ook een jaarplan gemaakt met de plannen voor 2024.

Lees het jaarplan

Verslag van de algemene ledenvergadering 2024