Excursie Marker Wadden

De Marker Wadden. Elke natuurliefhebber heeft wel over deze unieke aangelegde eilandengroep gehoord. De eilanden ontwikkelen zich vanuit een pioniersstadium nu steeds verder.

Wil je Marker Wadden met eigen ogen zien? In ongeveer drie kwartier vaar je met de veerboot naar het eiland, een belevenis op zich! Eenmaal op de Marker Wadden ga je met een gids van Natuurmonumenten op excursie en daarna kun je zelf een rondje lopen. Geniet van de weidsheid van de eilanden, observeer de vogels en zie hoe de nieuwe natuur hier ontluikt. In totaal ben je 3,5 uur op het eiland, genoeg tijd om het eiland te verkennen. Er zijn gemarkeerde wandelroutes op het eiland.

Carpoolen

We willen zoveel mogelijk carpoolen. Graag bij je aanmelding aangeven of je mensen mee kunt nemen in je auto of dat je mee wilt rijden. Meerijders betalen € 15,00 aan de chauffeur, exclusief parkeerkosten.

Vermeld bij opgave:

of je zelf naar Lelystad rijdt of dat je vertrekt vanaf de carpoolplek.

Betaald parkeren: Parkeergelegenheid is er bij de publieke parkeerterreinen van Batavia Stad, aan de Museumweg en de VOC-garage naast Bataviahaven:  Parkeren Marker Wadden

Vertrek boot en terugkomst Lelystad: : 10.00 uur tot 14:45 uur

Aanmelden voor 1 april 2024!!

N.B. Alle gegevens staan ook bij elkaar in een flyer. Klik hier om de flyer te openen Excursie Marker Wadden.

Marker wadden 11 mei 2024 - 10:00
Wanneer
zaterdag 11 mei 2024
10:00 tot 14:45
Waar
Lelystad, Bataviahaven 1
Bataviahaven 1
8242 PR Lelystad
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: Leden IVN afdeling Leeuwarden e.o. € 25,00 p.p. Niet-leden: € 30,00 p.p.
  • Maximaal aantal deelnemers: 25
  • Aanmelden verplicht: Ja