Maas Cleanup dag

Rond de Koornwaardse Plas blijft na het hoogwater veel afval liggen op de oevers van de Maas. Daarom organiseert Natuurmonumenten samen met gemeente ‘s-Hertogenbosch en IVN Den Bosch op zaterdag 13 april een opruimochtend. We hopen weer met tientallen mensen de oevers van de plas op te ruimen! Kunnen we ook op jullie rekenen?

• Denk aan stevige schoenen of laarzen en iets te drinken/eten voor tijdens de ‘struintocht’.
  • Heb je zelf nog werkhandschoenen, neem die dan mee.
  • Wij zorgen voor de vuilniszakken.
  • Wij zorgen voor koffie en thee.

Wat je moet weten :

Wanneer: 13 April van 9:00 tot 13:00

Wat heb je nodig?

Denk eraan dat je goede schoenen meeneemt. Stevige wandelschoenen bijvoorbeeld en bij voorkeur waterdicht. Materialen zoals prikkers, zakken en handschoenen worden door ons verzorgd.

Verzamellocatie:
Kom je op de fiets of met de auto? Je kunt dan parkeren bij de watersportvereniging. Het hek van de jachthaven staat open.

‘s-Hertogenbosch

WSV Neptunus, Gewande 1c, 5236BG