Kom in actie als organisatie

Je kunt als organisatie of bedrijf mee doen en officieel partner worden van World Cleanup Day en samen met collega’s, vrijwilligers of klanten een opruimactie organiseren. Een toffe actie en mooie manier om je betrokkenheid te tonen!

Organiseer een opruimactie

Ben je van plan om amen met collega’s, vrijwilligers of klanten een opruimactie organiseren? Registreer je cleanup op deze website. Je opruimevenement zal worden weergegeven op de kaart van World Cleanup Day.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om opruimacties voor World Cleanup Day 2024 aan te melden op de kaart. Wil jij als eerste op de hoogte zijn wanneer de kaart beschikbaar is? Registreer nu alvast jouw opruimactie!

Samenwerken met World Cleanup Day

Wil jouw organisatie positieve impact maken en bijdragen aan het oplossen van zwerfafvalproblematiek? World Cleanup Day Nederland wordt mede mogelijk dankzij de steun van onze partners: de sponsors en alle supporters.

Wil je meer weten over mogelijkheden tot samenwerking? Neem contact met ons op via worldcleanupday@ivn.nl of bekijk onderstaande partnerfolder.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van World Cleanup Day Nederland