
Zie jij een uitdaging in het beheer van geautomatiseerde systemen? Wil je meedenken over de volgende stap voor onze systemen en applicaties? Ben jij de persoon die onze data en interactie volledig naar de cloud kan brengen? Dan zoeken wij jou!
Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij een
Systeembeheerder/ Projectleider ICT
voor 32-36 uur per week
Als Systeembeheerder/projectleider ICT ben je de spin in het web van onze geautomatiseerde systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en gebruikers en zorgt ervoor dat onze hardware en applicaties altijd beschikbaar zijn. Je zorgt ervoor dat iedereen voorzien is van goed werkende computers en hebt ook plezier in het oplossen van storingen en andere incidenten. Daarnaast ben je nauw betrokken bij het uitrollen van nieuwe applicaties binnen de organisatie.
Bij ons ben je...
Om waar te kunnen maken wat IVN van een systeembeheerder verwacht, ben je collegiaal, flexibel, stressbestendig en heb je een groot probleemoplossend vermogen.
Bij IVN kom je in een dynamische organisatie waar je samen met bevlogen collega’s bouwt aan de missie van IVN. Samenwerking, ontwikkeling en groei staan daarbij centraal: in teamverband en op persoonlijk niveau. Wij stimuleren jou om jezelf te ontwikkelen, en jij pakt de mogelijkheid te groeien in je werk en in je persoonlijke vaardigheden.
Wij bieden een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Wij zoeken een ambitieuze collega die meedenkt over vernieuwing en ontwikkeling. Wij bieden een goed primair- en secundair arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO Sociaal Werk en een werkplek op een prachtige locatie in Amsterdam. Waaronder verder afhankelijk van relevante kennis. opleiding en ervaring een salaris ingeschaald in schaal 8 of 9, vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%. Een (ruim) ontwikkelbudget om in te zetten voor jouw ontwikkeling. De functie heeft de omvang van 32-36 uur. De functie wordt uitgeoefend vanuit ons kantoor in Amsterdam en zo nodig bezoek je de landelijke vestigingen.
Vul het sollicitatieformulier in en upload je motivatie en CV ter attentie van Wander van der Kolk, Directeur Communicatie, Marketing en Programma’s. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk zondag 28 augustus 2022. De eerste gespreksrondes zijn op woensdag 7 september 2022 en de tweede ronde op woensdag 14 september 2022. Voor vragen kan je contact opnemen met de afdeling P&O, 020-6228115.
Voor de afhandeling van jouw sollicitatie verwerken wij de volgende gegevens: je CV en je motivatie.
Het door jou aan IVN verstrekte CV en de motivatiebrief worden door IVN bewaard gedurende een periode van 4 weken na het einde van de sollicitatieprocedure. Heb je de baan gekregen en kom je in dienst bij IVN, dan worden jouw gegevens onderdeel van je personeelsdossier.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.