Bestel jouw Tuiny Poel

Met een Tuiny Poel, een inheemse poel op tuinformaat, haal je de waternatuur je tuin in.

Bestel jouw Tuiny Poel voor €99,95

Met dit inheemse plantenpakket, met daarin een breed assortiment aan zorgvuldig gekweekte waterplanten, leg je een poel met randbeplanting van 6 m2 aan.

Bovendien ontvang je aanleginstructies om je poel stap-voor-stap binnen een dag aan te leggen in je tuin. Goed voor amfibieën, insecten, vogels én voor jou!

Het pakket bestaat uit:

• Een inheemse mix van moeras- en ondergedoken waterplanten. Per plantenpakket verschilt de samenstelling. Bij het pakket ontvang je een plantenlijst waarop precies staat welke planten in het pakket zitten.
  • Tuiny Poel aanleginstructie; deze instructie wordt ook per e-mail toegestuurd

Na bestelling in de IVN-webwinkel ontvang je van ons binnen 5-7 werkdagen het inheemse plantenpakket.

Let op: tuingereedschap en vijverfolie zit niet in het pakket. Vijverfolie koop je eenvoudig zelf online (bijvoorbeeld vijverbenodigdheden.nl) of bij je lokale tuincentrum. Ons advies is om vijverfolie gemaakt van rubber (EPDM-folie) te gebruiken. Dit gaat langer mee en is minder schadelijk voor het milieu dan PVC-folie. De kosten voor rubberfolie liggen rond de € 8-12 per m2, afhankelijk van merk en dikte. Dikker folie gaat langer mee, maar een dikte van 0,7 mm is ook al prima. Ga voor een vijver van 6m2 uit van ongeveer 20m2. Onder het folie kan je beschermvlies leggen, dit kost circa €1,50 per m2.

Bestel vandaag nog jouw Tuiny Poel voor €99,95, dit is inclusief verzendkosten.

Bestellen