Tuiny Forest
Bomen & Struiken
dinsdag30nov2021

Ik ben heel benieuwd hoe ons minibos zich gaat ontwikkelen

Het Tuiny Forest verhaal van Maartje

Afgelopen februari zijn we in ons nieuwe huis komen wonen. De tuin was een groot parkeerterrein. Hier gaan we een mooi klein natuurgebied van maken! Daarom ging ik op zoek naar bomen, struiken en planten met zoveel mogelijk biodiversiteit.

Tuiny Forest verhaal

Het zou leuk zijn om in ons natuurgebiedje zoveel mogelijk dieren te mogen ontvangen, zoals insecten, vogels en het liefst ook egels, eekhoorns en wie weet wat nog meer. Tijdens mijn zoektocht naar geschikte bomen en planten, ontdekte ik het Tuiny Forest pakket. Ideaal voor in onze tuin! Vervolgens hebben we eerst een plannetje gemaakt voor de aanleg van het Tuiny Forest. Daarna hebben we aarde besteld en de tegels eruit gehaald.

Tuiny Forest verhaalTuiny Forest verhaalMet behulp van de online instructie en handleiding hebben we eind november ons Tuiny Forest in de grond gezet. En nu is het wachten op het voorjaar. Ik ben heel benieuwd hoe ons minibos zich gaat ontwikkelen en welke dieren we in onze tuin mogen verwelkomen!

Ook zin om aan de slag te gaan in je tuin?

De verkoopperiode voor het Tuiny Forest pakket van 2021 is helaas verstreken. Wil je op de hoogte blijven van de start van de volgende Tuiny Forest verkoop? Laat je gegevens achter en wij sturen we je een e-mail zodra de Tuiny Forests weer te koop zijn.

Houd mij op de hoogte

Kijk hier voor nog meer tips voor een groenere tuin, balkon, straat, school of bedrijventerrein!

Meer over Tuiny Forest