Systeembeheerder

Zie jij een uitdaging in het beheer van geautomatiseerde systemen? Wil je meedenken over de volgende stap voor onze systemen en applicaties? Ben jij de persoon die onze data en interactie volledig naar de cloud kan brengen? Dan zoeken wij jou! 


Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij een
Systeembeheerder/ Projectleider ICT
voor 32-36 uur per week 

De functie 

Als Systeembeheerder/projectleider ICT ben je de spin in het web van onze geautomatiseerde systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en gebruikers en zorgt ervoor dat onze hardware en applicaties altijd beschikbaar zijn. Je zorgt ervoor dat iedereen voorzien is van goed werkende computers en hebt ook plezier in het oplossen van storingen en andere incidenten. Daarnaast ben je nauw betrokken bij het uitrollen van nieuwe applicaties binnen de organisatie. 

Bij ons ben je...

  • Dé deskundige op het gebied van ICT (1e en 2e lijns);
  • Bezig met het beheren, onderhouden, inrichten en verder ontwikkelen van hard- en software; 
  • Nauw betrokken bij de migratie van onze fileserver naar Office 365;
  • Bezig met proactief monitoren van de verbindingen en apparatuur;
  • Verantwoordelijk voor het lokaal beheer van 13 kantoren door het hele land en bereid te bezoeken;
  • Altijd nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen die voor ons relevant kunnen zijn;
  • Eerste aanspreekpunt voor leveranciers en aanschaf van ICT-apparatuur

Om waar te kunnen maken wat IVN van een systeembeheerder verwacht, ben je collegiaal, flexibel, stressbestendig en heb je een groot probleemoplossend vermogen.

Het profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring met systeembeheer
  • Ruime ervaring in het beheren van Microsoft omgevingen
  • Bij voorkeur Microsoft Certified engineer en/of bereid om certificaties te halen
  • Gedegen kennis van netwerken en API koppelingen
  • Natuurlijk ervaring met Microsoft-applicaties, waaronder Office, SharePoint en Azure
  • Bereidheid om onze systemen 24/7 te monitoren
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden

Werken bij ons

Bij IVN kom je in een dynamische organisatie waar je samen met bevlogen collega’s bouwt aan de missie van IVN. Samenwerking, ontwikkeling en groei staan daarbij centraal: in teamverband en op persoonlijk niveau. Wij stimuleren jou om jezelf te ontwikkelen, en jij pakt de mogelijkheid te groeien in je werk en in je persoonlijke vaardigheden.


Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Wij zoeken een ambitieuze collega die meedenkt over vernieuwing en ontwikkeling. Wij bieden een goed primair- en secundair arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO Sociaal Werk en een werkplek op een prachtige locatie in Amsterdam. Waaronder verder afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris ingeschaald in schaal 8, vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%. Een (ruim) ontwikkelbudget om in te zetten voor jouw ontwikkeling. De functie heeft de omvang van 32-36 uur. De functie wordt uitgeoefend vanuit ons kantoor in Amsterdam en zo nodig bezoek je de landelijke vestigingen.
 
Interesse?
Vul het sollicitatieformulier in en upload je motivatie en cv in PDF ter attentie van Ron Schaasberg Manager Financiën en ICT. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk 4 oktober 2020. De eerste gespreksrondes zijn op 13 oktober 2020 en de 2e ronde op 19 oktober 2020. Voor vragen kan je contact opnemen met de afdeling P&O, 020-6228115.

*Privacy
Voor de afhandeling van jouw sollicitatie verwerken wij de volgende gegevens: je CV en je motivatie.
Het door jou aan IVN verstrekte CV en de motivatiebrief worden door IVN bewaard gedurende een periode van 4 weken na het einde van de sollicitatieprocedure. Heb je de baan gekregen en kom je in dienst bij IVN, dan worden jouw gegevens onderdeel van je personeelsdossier. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.