Officemanager

‘IVN zoekt een enthousiaste Officemanager die zich samen met ons wil inzetten voor een groen en duurzaam Nederland’

Voor het Landelijk Bureau in Amsterdam zijn wij opzoek naar een
Officemanager
voor 28 tot 32 uur per week

IVN Natuureducatie zet zich als landelijke non-profit organisatie in voor een groen, gezond en duurzaam Nederland. Dit doen we door de natuur in de harten van mensen te brengen. We laten jong en oud actief ervaren hoe leuk, leerzaam, gezond én belangrijk natuur is. Onze 150 professionals, 25.000 leden en 170 vrijwilligersafdelingen organiseren natuuractiviteiten, cursussen, projecten en campagnes. Daarbij focussen we op vier kernthema’s: Kind & natuur, Natuur in de buurt, Natuur & recreatie en Natuur & gezondheid. IVN is ervan overtuigd dat kennis van en betrokkenheid bij de natuur, duurzaam handelen stimuleert. IVN: beleef de natuur!

Wat ga je doen?

Als officemanager op het Landelijk Bureau ben je verantwoordelijk voor de administratieve, secretariële en organisatorische ondersteuning van de directie en de staffuncties. Denk hierbij aan het opstellen van brieven, rapporten en lay outs, maar ook bijvoorbeeld de ondersteuning op het gebied van financiële afhandeling en het plannen van afspraken en bijeenkomsten. Als officemanager ben jij een spin in het web het landelijk bureau. In deze rol beheer je eveneens de agenda’s van de Algemeen Directeur, Directeur Communicatie, Marketing & Programma’s en de manager Financiën, en ondersteun je deze in in praktische en organisatorische zin.

Jouw profiel 

  • Je bent daadkrachtig, hebt een praktische instelling en doorzettingsvermogen;
  • Je wacht niet af, maar bent proactief, ziet wat er moet gebeuren en handelt hier ook naar;
  • Je kunt prioriteiten stellen en kunt je eigen werk goed organiseren
  • Je beschikt over een hoge mate van integriteit en zorgvuldigheid;
  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau met aantoonbare ervaring op het gebied van organisatie en planning in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring en/of affiniteit met onze missie en het werken met vrijwilligers is een pré.
  • Je bent een echte teamspeler, een verbinder en vind het leuk om anderen te helpen
  • Je bent handig met kantoorapplicaties zoals MS Office, CRM en content management systemen.

Werken bij ons

Bij IVN kom je in een dynamische organisatie waar je samen met bevlogen, ambitieuze collega’s bouwt aan de toekomst van IVN. Samenwerking, ontwikkeling en groei staan daarbij centraal: in teamverband en op persoonlijk niveau. Wij stimuleren jou om jezelf te ontwikkelen, en jij pakt de
mogelijkheid te groeien in je werk en in je persoonlijke vaardigheden. Je standplaats is Amsterdam, waar ons Landelijk Bureau is gevestigd op een prachtige plek naast de Hortus Botancus.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een goed primair- en secundair arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO Sociaal Werk. De functie is ingedeeld in schaal 7. Er is een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%. Daarnaast is er een groeibudget dat je kan inzetten voor jouw ontwikkeling. Het betreft in eerste instantie een aanstelling voor de duur van één jaar De functie heeft de omvang van 28 tot 32 uur dit in overleg en wordt uitgeoefend vanuit Amsterdam.

Interesse?

Vul het sollicitatieformulier in en upload je motivatie en cv in PDF, ter attentie van Wander van der Kolk. Je reactie ontvangen we uiterlijk 19 januari 2020. De eerste gespreksronde zal plaats vinden op donderdag 23 januari en de 2e gespreksronde op dinsdag 28 januari in de middag. Voor vragen kan je contact opnemen met de afdeling P&O, 020-6228115.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.