IVN
woensdag12dec2018

10 natuurcadeau's voor onder de kerstboom

Zoek je een origineel en groen kerstcadeau? Verras je vrienden en familie met een inspirerend natuurboek, vogelhuisje of paddenstoelen kweekpakket!

Boek Alle Ouderen naar buiten
1. Alle ouderen naar buiten

Een boek vol tips en activiteiten voor mantelzorgers, verzorgers en ouderen zelf om samen naar buiten te gaan en de natuur als groen medicijn te ervaren.

Bestel voor €24,95

Alle kinderen naar buiten
2. Alle kinderen naar buiten!

Hét grote inspiratieboek: vernieuwend en fantasierijk. Dit boek staat vol met leuke buitenactiviteiten, natuurweetjes, lestips, zoekkaarten en opdrachten.

Bestel voor €29,95

Mushroom farm kit
3. Mushroom Farm Kit

Oesterzwammen kweken uit koffiedik? Doe het zelf met dit kant-en-klare kweekpakket. Dompel de kit in water en geniet van deze heerlijke paddenstoelen!

Bestel voor €16,95

vogelpakket
4. Vogelpakket

Tijdens de herfst verlaten de trekvogels het land en komen de wintergasten Nederland binnen. Met dit vogelpakket kun je ze goed in de gaten houden! Inclusief zoekkaarten en verrekijker.

Bestel voor €25,00

vogelmemory
5. Vogelmemory

Een memoryspel dat net anders dan anders is. Zoek het mannetje en het vrouwtje bij elkaar van 25 vogelsoorten in dit prachtig geïllustreerde memoryspel.

Bestel voor €14,99

Vogel voeder huisje
6. Vogel voeder huisje

Dit leuke voederhuisje voor vogels vrolijkt een kale muur of schutting helemaal op. De pindakaas en de pindaslinger bieden de nodige voedingsstoffen voor vogels om de winter door te komen.

Bestel voor €17,50

Als het winter wordt
7. Als het winter wordt

Het is ijskoud en er is een dikke laag sneeuw gevallen. De winter is begonnen. In dit kartonboek met flapjes ontdek je wat dieren doen als het winter wordt!

Bestel voor €13,95

Handboek voor bijenfans

8. Handboek voor bijenfans

Het ‘Handboek voor bijenfans’ laat de grote verscheidenheid aan solitaire en sociale bijensoorten zien. De vliegkunsten van bijen, hun zintuigen en talloze andere details komen aan bod.

Bestel voor €24,95

zoekaartenboek

9. Zoekkaartenboek

Ontdek Nederland in 35 zoekkaarten. Het zoekkaartenboek is een bundeling van 35 zoekkaarten. Er staan zoekkaarten in over allerlei diersoorten, plantensoorten, stenen en paddenstoelen.

Bestel voor €19,95

Rupsen horen poepen
10. Rupsen horen poepen

Een praktisch boek vol leuke doe-dingen en verbazingwekkende feitjes. Interessant voor natuurgidsen, docenten in het basisonderwijs, begeleiders en ouders. Geschikt voor alle leeftijden van 0 tot 100 jaar!

Bestel voor €27,50

Kijk voor meer leuke natuureducatie cadeau's in de IVN webwinkel!