IVN
maandag09dec2019

Geef de natuur cadeau!

Kerst staat alweer voor de deur. Dé tijd voor gezelligheid, lekker eten en cadeautjes! Wat dacht je ervan om iemand dit jaar de natuur cadeau te geven?

Cadeaus tot €5

Tuinkers

Kiemgroente

Kweek je eigen kruiden. Wat dacht je van je heerlijke, zelfgekweekte, tuinkers op je broodje tijdens het kerstontbijt?

Bestel hier voor €2,73

vlindermix
Zaadbom Vlindermix

Haal in de lente de vlinders naar je tuin met dit bloemenzaadmengsel. De bloemen staan niet alleen mooi in je tuin maar helpen de vlinders ook een handje.

Bestel hier voor €2,50

Cadeaus van €5 tot €10

kweekset champignon

Kweekset champignon

Je eigen groente kweken is super leuk. Hoe leuk om je eigen champignons te zien groeien? Dat wordt smullen!

Bestel hier voor €8,74

kalender voorkant

IVN kalender natuur & duurzaamheid

Ga voor een duurzaam jaar met de IVN jaarkalender. Deze kalender zit boordevol tips en weetjes voor een groener leven.

Bestel hier voor €7,50

Cadeaus van €10 tot €20

vogelhuisjeVogelhuisje

Tijdens de feestdagen smullen wij van vele lekkere maaltijden. Ook de vogels kunnen wel een feestmaaltje gebruiken. In de winter vinden ze het moeilijk om voldoende voedsel te vinden. Help de vogels de winter door met dit vogelhuisje.

Bestel hier voor €17,50

ga voor groenGa voor groen!

Hoe maak je de wereld groener? Dit leuke kinderboek legt het uit met de avonturen van een groepje vrienden. Hiermee wakker je de interesse van kinderen in milieu en natuur aan. Jong geleerd is oud gedaan.

Bestel hier voor €10,49

Cadeaus tot €25

lidmaatschap

IVN lidmaatschap cadeau

Geef een IVN lidmaatschap cadeau. Dit bestaat uit het vierjaarlijks ontvangen van ons magazine, vele kortingen en leuke extra's.

Bestel hier voor €24,-

insectenhotelInsectenhotel

Insecten hebben het vaak niet makkelijk in de winter. Help ze daarom aan een schuil- en overwinterplaats met dit insectenhotel.

Bestel hier voor €24,95

Goede voornemens

Hoor jij om je heen ook mensen zeggen dat ze als goed voornemen meer naar buiten willen in het nieuwe jaar? Geef ze dan een van deze leuke wandelboeken.

veluwe
Veluwe natuurgids

Lekker wandelen of fietsen, en genieten van mooie uitzichten. In de Veluwe vind je bossen, heiden, zandvlakten en vele soorten wild. Dit boekje bevat 22 wandel- en fietsroutes voor een lekker dagje op de veluwe.

Bestel hier voor €24,95

wadden

Wadden natuurgids

Duinen, bossen, strand en de zee. Op de Wadden is het flink genieten. Dit boekje is perfect voor natuurbeleving op de Wadden.

Bestel hier voor €25,95

Ben je op zoek naar een ander leuk natuurcadeau? Neem dan even een kijkje in onze webwinkel!