Medewerker Servicedesk

 ‘IVN is op zoek naar enthousiast en gastvrij gezicht voor onze ledenservice en Servicedesk’  
 

Voor het Landelijk Bureau te Amsterdam zoeken wij een
Medewerker Servicedesk 
voor 24 tot 32 uur per week

Werken bij de Servicedesk

IVN zit in een monumentaal pand midden in het centrum van Amsterdam vlakbij het Waterlooplein. Het pand huisvest zes organisaties, waarvan IVN de grootste is, die zich inzetten om mens en natuur met elkaar te verbinden. De werkzaamheden die jij uitvoert zullen ten behoeve zijn van IVN, maar daarnaast ook voor de andere gebruikers van ons pand. 

De functie 

De functie van de Medewerker Servicedesk kenmerkt zich door het verrichten van eerstelijns servicetaken. Jij bent samen met het Servicedeskteam het visitekaartje van IVN en de overige pandgebruikers. Als een spin in het web beantwoord je vragen, handel je telefoontjes af, reageer je op e-mails en beheer je de vergaderruimtes. Belangrijke ‘klanten’ zijn de IVN-vrijwilligers, die verspreid door het hele land werken aan de missie van IVN. Jij bent een vraagbaak voor hen en beheert (mede) onze ledenadministratie. De diversiteit van de werkzaamheden is veel en het verschil qua inhoud hoog. Denk hierbij aan het verwerken van vragen om doorverbonden te worden, tot inhoudelijk advies rond campagnes, cursussen en lidmaatschappen. Dit alles doe je samen met een enthousiast team van twee collega’s. 

Het profiel

De collega die we zoeken is gemotiveerd, gastvrij en heeft oog voor detail. Je bent servicegericht en houdt ervan om samen met de verschillende gebruikers contact te hebben. Wij zijn in ieder geval op zoek naar de volgende punten:

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante mbo-opleiding;
  • Je hebt aantoonbare ervaring als receptionist of medewerker ledenservice;
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent in staat zelfstandig middels mails klantvragen te beantwoorden;  
  • Je bent gastvrij, dienstverlenend en denkt in oplossingen;
  • Je bent representatief;
  • Je bent woonachtig in Amsterdam of omgeving;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar.

Werken bij ons

Bij IVN kom je in een dynamische organisatie waar je samen met bevlogen, ambitieuze collega’s bouwt aan de toekomst van IVN. IVN zet zich als landelijke non-profit organisatie in voor een groen, gezond en duurzaam Nederland. Dit doen we door de natuur in de harten van mensen te brengen. We laten jong en oud actief ervaren hoe leuk, leerzaam, gezond én belangrijk natuur is. Onze 150 professionals, 25.000 leden en 170 vrijwilligersafdelingen organiseren natuuractiviteiten, cursussen, projecten en campagnes. Daarbij focussen we op vier kernthema’s: Kind & natuur, Natuur in de buurt, Natuur & recreatie en Natuur & gezondheid. IVN is ervan overtuigd dat kennis van en betrokkenheid bij de natuur, duurzaam handelen stimuleert. IVN: beleef de natuur!

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Wij zoeken een ambitieuze collega die meedenkt over vernieuwing en ontwikkeling. Wij bieden een goed primair- en secundair arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO Sociaalwerk. Bestaande uit een salaris ingeschaald in schaal 5 en een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%.
De functie is in eerste instantie voor de duur van half jaar. De omvang van de functie is voor 24-32 uur waarvan 24 uur vast en 8 uur flexibel wanneer nodig. Dit in overleg met het team en naar behoefte. De 24 uur zijn in eerste instantie voor de wo, do en vr van 08.30-17.00. 

Interesse?

Vul het sollicitatieformulier in en upload je motivatie en cv (in PDF!) ter attentie van Wander van der Kolk. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk zondag 12 mei 2019. Der eerste gespreksronde is op maandag 20 mei 2019. Voor vragen kan je contact opnemen met de afdeling P&O, 020- 5308794.

*Privacy

Voor de afhandeling van jouw sollicitatie verwerken wij de volgende gegevens: je cv en je motivatie.
Hoe lang bewaren wij je gegevens voor dit doel?
De door jou aan IVN  verstrekte cv en motivatie wordt door IVN bewaard gedurende een periode van 4 weken na het einde van de sollicitatieprocedure. Heb je de baan gekregen en kom je in dienst bij IVN, dan worden jouw gegevens onderdeel van je personeelsdossier. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.