Medewerker Salaris- en HR-administratie 

Ben je een snelle denker met een goed geheugen die graag de administratie tot in de puntjes verzorgt? Wil je een afwisselende baan in de wereld van de duurzaamheid en samenwerken met bevlogen collega’s? Dan zoekt IVN jou!  

Voor ons landelijk bureau zijn wij op zoek naar een
Medewerker Salaris- en HR-administratie 
Voor 24 uur per week in Amsterdam 

De functie 

Als medewerker salarisadministratie zorg je samen met het team voor de volledige afhandeling van de personele- en salarisadministratie van IVN. Je hebt veel contact met collega’s en relaties van IVN, je baan is best hectisch. Het is van groot belang dat alle werkzaamheden tijdig en accuraat worden uitgevoerd. Je collega’s moeten blindelings kunnen vertrouwen op juistheid en tijdigheid van de door jou verwerkte gegevens. 

We zijn op zoek naar een medewerker die:

  • Als primaire taak heeft om de personele mutaties en salarisadministratie tot in de puntjes te verzorgen;
  • Contactpersoon is voor collega’s op het gebied van vragen over mutaties en salarissen;
  • Informatie beschikbaar stelt en analyseert zodanig dat deze op tijd, volledig en correct is;
  • Assisteert bij de jaarlijkse accountantscontroles;  
  • Samen met het team werkt aan verbetering van de werkprocessen zodat onze systemen steeds efficiënter en effectiever worden. 

Het profiel 

  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau, een afgeronde opleiding op gebied van salarisadministratie en of loonadministratie (PDL) ; 
  • Je hebt ervaring met het financiële systeem AFAS;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; 
  • Je bent ordelijk en nauwkeurig; 
  • Je bent stressbestendig; 
  • Je bent integer bij het verwerken van vertrouwelijke gegevens, zoals financiële- en persoonsgegevens; 
  • Je hebt affiniteit met de missie van IVN.

Werken bij ons

Je werkt in het team HR bestaande uit het hoofd HR: verantwoordelijk voor beleid, strategie en werving en selectie en een HR adviseur; verantwoordelijk voor alle uitvoerende zaken en adviserend op het gebied van verzuim en beleid. Wij werken professioneel, actief en flexibel, staan open voor nieuwe ideeën om kansen te benutten en zo onze ambities te realiseren. Daarnaast zijn we informeel en gezellig. Een van onze collega’s is Anne die het volgende zegt over werken bij IVN:

“Het is fijn om met collega’s samen te werken die gemotiveerd en gedreven zijn, dat werkt aanstekelijk. Maar het fijnst vind ik dat er een ontspannen werksfeer is, zo wordt er op een dag lekker gewerkt én gelachen!“

Dit krijg je van ons 

Wij bieden een goed primair- en secundair arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO Sociaal Werk. De functie is ingedeeld in schaal 6, waarin een vakantietoeslag van 8%, een eindejaarsuitkering van 8,3% en een (ruim) ontwikkelbudget om in te zetten voor jouw ontwikkeling zijn opgenomen. De functie heeft een omvang van 24 uur en wordt uitgeoefend vanuit ons kantoor in Amsterdam.

Interesse?

Vul het sollicitatieformulier in en upload je motivatie en cv in PDF ter attentie van Robin Kuiper. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk 4 juli 2021. De eerste gespreksronde vindt plaats op donderdag 15 juli 2021. Voor vragen kan je contact opnemen met afdeling HR, te bereiken op 020-6228115.

Privacy

Voor de afhandeling van je sollicitatie verwerken wij de volgende gegevens: je cv en je motivatie.
Beiden worden door ons bewaard gedurende een periode van 4 weken na het einde van de sollicitatieprocedure. Heb je de baan gekregen en kom je in dienst bij IVN, dan worden jouw gegevens onderdeel van je personeelsdossier. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.