Steun van de Nationale Postcode Loterij

Nationale Postcode LoterijAl sinds 1996 is IVN begunstigde van de Nationale Postcode Loterij. Met haar jaarlijkse bijdrage financieren we onder meer de ondersteuning van onze vrijwilligers. IVN ontving op het jaarlijkse Goed Geld Gala van de Nationale Postcode Loterij een bedrag van maar liefst € 1.350.000,-. IVN is ontzettend dankbaar voor dit prachtige bedrag. Dankzij de steun van de Postcode Loterij kan IVN jong en oud de natuur van dichtbij laten beleven.

Over de Nationale Postcode Loterij -
de samenleving wint altijd

Nationale Postcode LoterijDe Nationale Postcode Loterij is in 1989 opgericht om goede doelen te steunen die werken aan een rechtvaardige en groene wereld. De loterij werft fondsen voor haar goede doelen en geeft bekendheid aan hun werk. Bij de Postcode Loterij vormt je postcode je lotnummer. Daardoor win je samen met je buren.

Inmiddels spelen 2,8 miljoen huishoudens mee met de loterij. Deelnemers maken maandelijks kans op honderdduizenden prijzen en steunen met de helft van hun lotprijs jaarlijks 99 goededoelenorganisaties. Sinds de oprichting van de Postcode Loterij is ruim 5 miljard euro aan mens en natuur geschonken.