Het Bewaarde Land

Het Bewaarde Land is een uniek natuurbelevingsprogramma voor leerlingen van groep 4, 5 en 6 van het basisonderwijs. Kinderen worden drie dagen lang ondergedompeld in de natuur. Ze gaan op een sprookjesachtig avontuur en ontwikkelen zorg, respect en liefde voor de natuur.

Kinderen klimmen op boom in Het Bewaarde Land

Voor vrijwilligers

IVN is altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor de begeleiding van kinderen in Het Bewaarde Land.

Nieuwe school

Is jouw school nieuw bij Het Bewaarde Land en wil je weten wat het inhoudt? Wij vertellen je graag meer!

Deelnemende school

Heeft jouw school al eerder meegedaan aan Het Bewaarde Land? Dan kan je direct reserveren.

Locaties

Het Bewaarde Land vindt plaats in vijf verschillende natuurgebieden in Noord-Brabant. Van bos tot duinen. En van vennen tot heide. Iedere locatie is een uniek stukje Bewaarde Land.

Bekijk locaties in Noord-Brabant

Bekijk locaties in Zuid-Holland