Vogelexcursie “Vroeg uit de veren” (deel 2)

Deze wandeling start op zaterdag 6 mei om 6 uur met als thema  Vogelexcursie “Vroeg uit de veren” (deel 2) in Park Toorenvliedt.

Een leuke tocht door het ontwakende bos, waar de vogels zo vroeg al actief fluiten. Beginnend in het donker horen we de vogels met ieder hun eigen kenmerkende zang wakker worden. En, als het lichter wordt, kunnen we ze zien zitten in de bomen die nu nog niet vol in blad zijn.

Dit is de tweede van de twee vogelexcursies die IVN organiseert in twee verschillende, maar dicht bij elkaar liggende gebieden. De tweede is op zaterdag 6 mei in Park Toorenvliedt. Voor een vergelijking tussen de twee gebieden, is het leuk om aan beide excursies deel te nemen, maar dit hoeft niet.

Het vertrek is vanaf de vernieuwde ingang van het park aan de Koudekerkseweg bij het landingsmonument (Buffalo-voertuig)

Deelnemen kost voor volwassenen € 3,00; kinderen tot 12 jaar € 1,50. Voor kinderen onder de 6 jaar en voor leden van IVN Walcheren is deelname gratis. Graag ter plekke gepast contant betalen aan de gids. Vooraf verplicht aanmelden bij activiteiten@ivnwalcheren.nl (er geldt een maximum aantal deelnemers).

Wereldlabyrint dag
  • Kosten: Voor volwassenen € 3,00; kinderen tot 12 jaar € 1,50. Voor kinderen onder de 6 jaar en voor leden van IVN Walcheren is deelname gratis. Graag ter plekke gepast contant betalen aan de gids.
  • Aanmelden verplicht: Ja