Activiteiten 2023

De activiteiten van 2023 voor zo ver ze op dit moment bekend zijn. Een groepje IVN’ers is nog bezig om tijdens de maanden juli en augustus , twee keer per week een korte (minder als 10km) op te zetten.

Dag Datum Activiteit
Zondag 16 april Bloesemwandeling
Vertrek om 14 uur
Parkeerplaats Pastorijweg in Vijlen
Gids: Jo Pelzer
Zondag 30 april Eifel Wandeling: Roth Gids: Toine Deckers
Zaterdag 3 juni Bustocht naar Heusden aanmelden verplicht
Zaterdag 29 juli Avondwandeling Gids: Carl Cosiolkofsky
Zondag 3 september Eifel Wandeling: Lammersdorf Gids: Toine Deckers
Zaterdag 16 september World Cleanup Day Melleschet rond “De Heebrig”
Zaterdag 23 september Bostocht ZOO Düsseldorf aanmelden verplicht
Zaterdag 28 oktober Nacht van de Nacht Gids: Carl Cosiolkofsky

Daarnaast zullen we met een groep vrijwilligers vanaf 17 juli aanwezig zijn bij het Kindervakantiewerk Vaals en heeft ook het BSO Vaals onze medewerking weer gevraagd om enkele activiteiten voor de kinderen te organiseren.

Met IVN Heuvelland werken we samen in diverse scholen van de gemeenten Gulpen-Wittem en Simpelveld. We krijgen steeds meer vragen van scholen, maar door het beperkt aantal vrijwilligers kunnen we helaas niet alle scholen, die dit vragen, bedienen.

De Heebrig

Op veler verzoek gaat de Heebrig vanaf dit jaar al open in de maand MEI.

De Heebrig opent op 4 mei en de laatste openingsdag is op 30 juli. De Heebrig is tussen deze twee data wekelijks geopend op donderdag van 19-21uur en op zondag van 14-17uur. De entree voor volwassenen is 1 euro, tevens is er een boekje over de Heebrig te koop, ook voor 1 euro.