Uden
Beleid & Organisatie
maandag06mrt2017

Jaarverslag 2016

Tijdens de Algemene Jaarvergadering van afgelopen donderdag 2 maart is het Jaarverslag 2016 besproken.

Een succesvol jaar

Het jaarverslag van de IVN afdeling Uden van 2016 is tot stand gekomen door de inbreng van de coördinatoren van de verschillende werkgroepen, het bestuur van het IVN en andere vrijwilligers. In dit verslag wordt een terugblik gegeven op weer een succesvol jaar. Veel vrijwilligers hebben bijgedragen om de doelstellingen van IVN te realiseren. In de verslagen van de werkgroepen vindt u een compleet overzicht van wat er heeft plaatsgevonden. Daarin is te zien dat er veel en goed werk verricht.

Genieten van de natuur

IVN Uden kijkt terug op een mooi jaar waarin we 338 kinderen hebben laten spelen in, en laten genieten van de natuur. Het jaar waarin we bijna 600 belangstellenden hadden voor onze lezingen en ruim 650 deelnemers mochten begroeten bij de wandelingen en fietstochten. En het jaar waarin we de grote grazers, wisenten, taurossen en exmoor pony’s mochten verwelkomen in de Maashorst en het jaar waarin 15 Maashorst Rangers zijn opgeleid om controles uit te voeren en excursies te geven. En dit is nog niet alles. Een overzicht van alle activiteiten leest u in dit jaarverslag.

Download Jaarverslag 2016